♥ Cookies ♥

Alla inlägg den 24 juni 2014

Av Elin - 24 juni 2014 15:01

Hahah ojj dååe.. Inte bloggat på ett tag.. Men nu är jag tbx!


Jag hade faktist tänkt att blogga lite varje dag men jag fick ingen insperation och dagarna bara rann iväg. Men nu ska jag försöka göra nåt inlägg varje dag.


Nu de senaste dagarna har jag sovit över hos Ebba (min kompis) och så var Moa, Liza, Jonna och Natalie där också. Det var skitkul så jag sov där två nätter! Hahah. Och jag har smakat på sånt där protein pulver. Då smakade jag på choklad och blåbär och chokladen var såklart godast.


Idag ska jag kanske åka och spela lite minigolf! Hahah inte så roligt för jag vinner ju aldrig och det går svindåligt varenda gång. Men vem vet, idag kanske det går jätte bra?


Sen så spelar jag oxå The Sims 3 och Ida (min syrra) och min farmor hade köpt ett startpaket med tre spel i. Det vanliga sims, kvällsnöjen och Lys & design prylpaket. Så jag laddade ner Lyx & design prylpaket på datorn men då hade väll jag inte fattat hur man gjorde för varje gång jag tryckte på den så stod det att det saknades en annan skiva (husdjursskivan då som jag spelar på annars) och då dampade jag mig lite på det.. Sen kom jag på att eftersom det är prylpaket så kanske man måste spela på husdjursskivan och så är det bara nya grejer och kläder till. Och så var det. Sen spelade jag vidare...


Men aja så kan det gå..

 

Heråååh

Presentation


Haii xx.

Chips, nom, nom, nom.

Instagram (fanpage)

Instagram

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik

RSS

Finger Peace Sign

♥ ♥ ♥


Ovido - Quiz & Flashcards