♥ Cookies ♥

Alla inlägg under maj 2014

Av Elin - 27 maj 2014 08:12

Idag blir det ett till inlägg med frukost men aja..

Jag tipsar verkligen att ha grönsaker, bär, etc. Till flingorna, gröten, mackan och vad du nu äter till frukost. Tyvärr är det till och med en del som skippar frukosten helt, men istället för att strunta i den kan man äta bara en frukt som frukost. Det är ju bättre än ingenting.
Jag har några bra själ till varför man ska ha grönsaker, etc till frukosten.

1. Det ser mycket godare ut med alla färger. Ser det gott ut äter man ju det. Man brukar ju väldigt sällan äta det som inte ser gott ut.
2. Det är gott! Super gott!
3. Det är nyttigt och vem tycker inte att nyttigt är bra?
4. Man är mätt längre.

Det finns säkert 1000 anledningar till men det här var några.

Så ät era grönsaker barn! :D hahah

Hare gött bros! <3

Av Elin - 26 maj 2014 18:44

Denna veckan blir en superkort vecka, bara två riktiga skoldagar! Idag var en hel skoldag, imorgon har jag prao-dag så då är vi inte i skola, såklart. På onsdag ör det en vanlig dag igen och på torsdag och fredag är vi lediga! Sen är det inte långt kvar till sommarlovet börjar heller! Gud vad skönt med lov.


Just nu sitter jag och lyssnar på musik på spotify och har typ inget att göra.


Men men, längtar till imorn, prao är alltid kul och i år ska jag praoa på mitt gamla dagis. Hahah, får se om dagis-fröknarna känner igen mig? 


Hare gött bros! <3


 

Av Elin - 25 maj 2014 17:02

Av Elin - 24 maj 2014 10:00

Av Elin - 19 maj 2014 17:43

I helgen flyttade våra hönor in i hönshuset. Dem är så fula och söta på samma gång! Hahah!

Jag och min halvsyrra, Ida, flyttade även våra hästar till en ny hage för sommarbete. Efter det så passade vi på att rensa stallet för det var jätte stökigt där inne.

Såhär såg det ut först (+alla grejer som ligger framför dörren och massa stora påsar.)

Och såhär efter:

Mycket finare nu och vi var väldigt nöjda när vi gick där ifrån.

Hare gött bros! <3

Av Elin - 17 maj 2014 19:09

Jag själv tycker bilderna är väldigt fina och är nöjd med dem. Dock är det inte jag på bilden "nobody respected us" utan det är underbar kompis vid namn Thea.

Men är nöjd med bilderna och redigeringsappen jag använder är "piclab" rekommenderar den verkligen!

Harr gött bros! <3

Av Elin - 13 maj 2014 07:50

Idag ska jag, min klass och min pararell klass (eller vad man ska kalla det) åka på klassresa till marsstrands fästning, tror jag det hette. Och det är lite synd för vi åker alltid till fästningar när vi är på skolresa. Men man får göra det bästa av situationen.

Hoppas ni får en bra dag.

Hare gött bros! <3

Av Elin - 11 maj 2014 21:22

E typ superglad för jag har köpt One Direction's nya parfym 'that moment' och den luktar super duper gott! Lite dyrt med 335 kr för 30 ml men det var värt det. Nu står den i hyllan bredvid deras första 'our moment'. Och flaskan är så sjukt fin man dör ju! Väldigt nöjd!

Vill avsluta detta inlägg med en bild som jag redigerade förut.

Hare gött bros! <3

Presentation


Haii xx.

Chips, nom, nom, nom.

Instagram (fanpage)

Instagram

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik

RSS

Finger Peace Sign

♥ ♥ ♥


Ovido - Quiz & Flashcards