♥ Cookies ♥

Alla inlägg den 7 juni 2014

Av Elin - 7 juni 2014 15:31

Igår var jag, mamma, Sven (mammas sambo) och Liza (min kompis) i Lidköping och körde GoKart. Det var jätte kul att köra men bara för det så skulle jag ju självklart köra in i en däckvägg på första varvet! Sjukt pinsamt!! Och bara för att så skulle det ju stå typ 30 pers och titta! Gaahhh!

Men idag så har jag lockat håret. Ingen anledning till varför, bara kände fört. Men vi ska nog åka till Lidköping ikväll för att gå på Cruising (stav?). Så då locka jag håret till nån nytta i alla fall.
Jag tror vi ska åka och handla snart och då tänkte jag köpa röd hårfärg och dip-diya håret. Sådär när man färgar halva håret ni vet. Fast är lite osäker än. Men jag tror jag kommer göra det. Fast det är om jag ska göra det efter eller innan skolavslutningen. Hmhm...

Aja ha en bra eftermiddag och kväll!

Presentation


Haii xx.

Chips, nom, nom, nom.

Instagram (fanpage)

Instagram

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik

RSS

Finger Peace Sign

♥ ♥ ♥


Ovido - Quiz & Flashcards