♥ Cookies ♥

Alla inlägg under augusti 2013

Av Elin - 31 augusti 2013 22:05

Av Elin - 31 augusti 2013 17:10

Av Elin - 31 augusti 2013 12:57

Nu är det helg! Äntligen! Och igår var det ju fredag och då fick vi våra fadderbarn och mitt fadderbarn heter David. Han är rätt okej men han är ganska tyst. Men aja. Och från igår sovde jag över med min kompis och vi tittade på film: titanic. Jag hade redan sett den 2 gånger innan men hon ville ju se den så varför inte liksom? Jag tröttnar direkt inte på den filmen.

Men nu är det lördag som ni kanske redan visste och jag är fortfarande med min kompis. Vi har spelat lite Sims 3 husdjur och lyssnat på musik. Fast det gör vi ju fortfarande.
Men senare ikväll kanske vi ska åka på cruising i Lidköping. Vi ska tyvärr inte vara med men vi ska titta på dom andras fina bilar. Det blir nog bra.

Men ni får ha en fin fin lördag.

Av Elin - 29 augusti 2013 20:27

...var super! Jag har haft jätte kul hela dagen! Och efter skolan gick jag hem med en kompis och när vi var hemma skrattade vi heeeela tiden!

Och för 1 timme sen duschade jag och nu ser jag på tv. Men jag hoppas det blir en superdag imorn oxå! Imorn går jag ju kortdag i skolan och då går vi bara till kl. 13.00
Imorn ska jag oxå få ett nytt fadderbarn. Hoppas det blir nån bra. Vet inte direkt hur många jag ska ha men det blir nog max 2. Så det ska bli kul.

Men nu får jag väll fortsätta se på tv.

Av Elin - 27 augusti 2013 20:25

Har Twitter och instagram och om ni vill följa mig där heter jag @Miss_Elimey på båda. Så om ni vill följa så ta och gör det! ;)

Av Elin - 26 augusti 2013 20:54

Nu är det kvällen och idag har jag inte gjort så mycket men det blir nog en bra dag imorn. Men vi fick våran första engelska läxa denna veckan. Det var en am, is, are, have och has läxa. Träna träna träna!

Av Elin - 26 augusti 2013 07:48

Detta blir ett litet snabbt inlägg. Nu är jag i skolan och allt är bra med mig men jag kommer oftast inte blogga så mycket på helgen eftersom jag är hos mina halvsystrar då. Men nu vet ni det så ni inte behöver oroa er för att jag slutar på helgen men det gör jag ju inte för kag försätter ju sen veckan framåt. Men nu får jag väll ta och vänta på min kompis som cyklar till skolan idag. Det skulle jag oxå gjort men jag är hos min mamma och då är jag på morgonfritids om ni förstår. ;) men Aja det blir väll nåt mer inlägg i eftermiddag.

Av Elin - 23 augusti 2013 06:57

Nu är jag nästan klar inför skolan idag. Ska bara äta lite och borsta tänderna och vänta på en kompis som jag brukar cykla med till skolan. Och idag är det fredag så jag går bara från 8.30-13.00 Och det är ju bra! Men ni får ha det så bra i skolan idag.

(Ledsen för mitt vackra morgon face...)

Presentation


Haii xx.

Chips, nom, nom, nom.

Instagram (fanpage)

Instagram

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2013 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik

RSS

Finger Peace Sign

♥ ♥ ♥


Ovido - Quiz & Flashcards