♥ Cookies ♥

Alla inlägg under april 2014

Av Elin - 29 april 2014 15:33

Allt är från Ullared.. Heheh :D

Av Elin - 28 april 2014 17:49

Idag har jag målat naglarna med china glazes nagellack. Lila och svart blev det. Är inte så nöjd, det ser ju inte alls bra ut.. Aja skit samma
Här är dom:

Och sen är det 2 favoriter från Ullared oxå, två Victoria's secret!!! Gaahh typ dog när jag såg dom! Men det fanns bara 3 sorter så jag tog 2 eftersom dom kostade 100 kr/st. Jag köpte iaf Vanilla Lace och Such A Flirt.

Väldigt nöjd över dom!

Hare gött bros! :)

Av Elin - 27 april 2014 14:10

Av Elin - 25 april 2014 15:46

Imorn ska jag åka till Ullared (gekås)!! Har inte vart där sen september, det är ganska nyss men jag tycker de är kul att vara där..! Jag orkar inte vänta!!! Men det jobbigaste blir nog att jag måste gå upp typ kl 5 på morgonen för att vi ska åka kl 6, bor typ 20 mil därifrån så 2 timmars bilresa blir ju kul..men det är värt det. No shopping no life lixom :P Det kommer bli roligt i alla fall..!

Hare gött bros! :)

Av Elin - 22 april 2014 19:08

Är helt kär i The fooos låt: Volcano från deras album "Off the grid". Även fast jag inte är så förtjust i the fooo för övrigt älskar jag den här låten! Det är något med den..

Hare gött bros!

Av Elin - 18 april 2014 22:07

Idag har jag färgat håret..! Äntligen, har velat det ett tag nu.. Jag fick resterna av min mammas hårfärg eftersom hon har kort hår nu. Det var någon Loréal Paris färg nån mörkbrun, hahah kommer inte ihåg vilken. :D Men jag är nöjd med resultatet och jag trivs rätt så bra i det så det blir nog bra.

Hare gött bros! ??

Av Elin - 15 april 2014 11:11

Nu väntar jag på att få gå in till Vara.. Tiden går så långsamt!

Kör på lite ''streetstyle'' idag med hängslen och mössa och allt vad jag nu har på mig. :D

 

Min lugg ska ju självklart vara lite överallt...


Hare gött bros! ♥

Av Elin - 14 april 2014 20:39

Japp nu kan man säga att det är officielt påsklov! ☻ Äntligen, precis rätt läge att ha lov nu. Har vart väldigt trött på mornarna (stav?) och de passar perfekt med en vecka att vila ut nu. Än så länge har jag bara slappat och slappat. Men jag ska nog hitt på något kul. Imorgon ska jag nog in till ''stan'' och träffa en kompis. Sen vet jag inte vad jag ska hitta på men de kommer jag väll på..nån gång..


Hare gött bros! ♥

 

BAHAH fiint med en liten 9a i hörnet...


Kan passa på att bjuda på en vine som är gjord av Nash Grier. Min absoluta favorit VineStar ♥ Ni kan ta och följa honom på vine - Nash Grier och Instagram - @nasgrier Han är grymt rolig att kolla på!


 

Presentation


Haii xx.

Chips, nom, nom, nom.

Instagram (fanpage)

Instagram

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2014 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik

RSS

Finger Peace Sign

♥ ♥ ♥


Ovido - Quiz & Flashcards