♥ Cookies ♥

Alla inlägg under februari 2014

Av Elin - 17 februari 2014 18:46

Nu hade jag tänkt att göra en review på ett par produkter från Avon.

Avon är min kompis Riwos mammmas kompis märke och hon bor antagligen i USA för de står USA på produkterna så jag vet inte om de går att få tag på i Sverige, tyvärr   


Men men.. Nu sätter vi igång!


Mascara:

Jag tycker att den är rätt simpel och vardaglig men om man jobbar med den längre kan man säkert få längre fransar med mer volym. Denna mascara skulle även vara vattenfast men de var den inte så bra på. (Vet inte hur länge den håller)

Utseende:

Jag tycker den har en simpel men ändå en väldigt fin förpacking.

Borste:

Jag tycker borsten är lite för stor men de gick bra att arbeta med den och den kom åt alla ställen ändå och klenade inte överallt.

Färg:

Färgen är alltså svart och den ger väldigt svarta fransar. Och färgen heter W01 black noir.


 

Japp. Så om man sammanfattar de hela så är de en bra vardaglig mascara kan man säga.   


Kajal/Eyeliner:

Jag tycker den var lite torr och lite jobbig att jobba med men de blev ändå fint resultat. Man kan använda den både som kajal och som eyeliner.

Utseende:

Förpackingen är väldigt simpel och har inte direkt nåt speciellt.

Färg:

Det blev en väldigt fin färg på. Själv trodde jag att den skulle vara lite mörkare blå men de var fint ändå. Färgen heter då G203 night star.

 

Sammanfattar man så är de en väldigt fin eyeliner men svårjobbad.   


Läppglans:

De var rätt så lätt att applicera men de blev ganska kladdigt och de tycker jag inte så mycket om.

Utseende:

Det är en väldigt fin förpackning som verkligen visar vilken färg de är.

Färg: Det är en väldigt fin färg och man kan få den både mörk och ljus. Färgen heter W200 lingering plum.


 


Sammanfatting: Ett ganska kletigt men ändå fint läppglans.   


Japp de va de. Jag har alltså fått de här sakerna av Riwo i present för jag fyllde ju år för ett par dagar sen. Jag har även fått ett lose-powder av henne tidigare men de va lite för mörkt så de va ju synd.

Men jag hittade Avon's sida där man kan beställa!

De är alltså den här länken -> http://shop.avon.com/default.aspxc <-


Trevlig kväll!







Av Elin - 14 februari 2014 21:51

Heej!


Jag har ändrat typ hela bloggen nu och är väldigt nöjd. :) Till och med namn... Och om ni undrar varför jag heter ''Niikzaam'' så är de för att de är mitt Directioner-name och jag e ju en äkta directioner så varför inte ha de som namn på bloggen? Japp...

Nu i veckan har jag vart hos min farmor och på var vi på lite second-hand affärer och där hitta jag lite glas-grejjer och en del böcker. Vi var även inne på H&M och Kicks. På H&M hittade jag bara en vanlig grå basic-tröja för 99 kr och på kicks köpte jag ett EOS (!)   Och då köpte jag de gröna som då ska lukta ''Honeysuckle'' eller nåt och då är de alltså honung typ.. Men jag tycker de luktar typ grönt äpple eller nåt..   Och de kostade då 89 kr.


Aja nu ska jag ha en chill kväll och kanske ta en liten ''kvällsdusch''.


Ses imorn :)


 

Av Elin - 5 februari 2014 17:36

Heej!


Idag hade vi idrott på skolan sista lektionen och då hade vi dans och fotboll. Vi var såhär i grupper och min grupp började med dansen. Ja, vad kan man säga...Den var la sådär...Men sen på fotbollen blev de helt plötsligt skitkul! De förvånade mig för jag har aldrig tyckt fotboll vart kul innan men idag var de askul! Blev lite tacklad av en kompis på näsan men de gick över rätt så fort. Jag kände verkligen att jag gjorde bland mitt bästa!

Vi har haft prov i fysik idag oxå. De gick faktist bra! Jag fick 32/33 på första delen, hoppas läraren hinner rätta andra delen till imorn!


Nu ska jag gå och duscha sååee Bye!


Twitter: @e_bananas

Instagram: @bluebananas_

Av Elin - 2 februari 2014 15:14

Heej! Skola imorn :( aja får stå ut! Det ä ju bara en vecka sen är de sportlov!!! ♥♥♥♥ Idag försökte jag lägga en eyeliner och de gick faktist ganska bra!

 

Typ 2a gången jag har lagt en eyeliner. :) Fuskade lite med tejp så ''vingen'' skulle bli rätt så bra och det blev den ju!


Lyssnade på en låt i bilen iiiiii går tror jag.. Och blev heeelt käär. Nu är de typ min favoritlåt :D Den heter Say Something och det är A Great Big World och Christina Aguilera som sjunger den.


 Åhh      Den låten fick mig att börja tänka på fina små stunder som jag och en kompis i klassen under mig har haft. Fast jag tror de bara är jag som kommer ihåg dem för de betyder en del för mig...


Jaaoo, hare bra!


P.s glöm inte följa mig på twitter (@e_bananas) och instagram (@bluebananas_)!! Heheh    

Av Elin - 1 februari 2014 21:39

Japp nu har jag sett på mello :D Alla som gick vidare var ju bra förutom den där låten ''bröder'' eller nåt.. Jaaoo de besta var ju nästan när Clara pratade HHAHaHhH :D


Hare bra!


Twitter: @e_bananas

Instagram: @bluebananas_

Presentation


Haii xx.

Chips, nom, nom, nom.

Instagram (fanpage)

Instagram

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik

RSS

Finger Peace Sign

♥ ♥ ♥


Ovido - Quiz & Flashcards