♥ Cookies ♥

Alla inlägg under september 2013

Av Elin - 30 september 2013 18:38

 


Av Elin - 30 september 2013 18:04

Ojjj Jag har visst glömt av att blogga lite nu i skolstarten... Men har haft lite mycket att göra. Jag har precis flyttat och så har jag kompisar hos mig varje eftermiddag och jag är hos kompisar varje eftermiddag eller så städar jag eller så sitter jag vid datan. Men jag ska komma igång igen! Men jag visste inte att ni fortfarande besökte bloggen, Tack vill jag bara säga!

Men nu sitter jag här och lyssnar på Wrecking Ball - Miley Cyres. http://www.youtube.com/watch?v=My2FRPA3Gf8

Och snart ska jag göra eng-läxan.   Kör hårt i skolan nu! En chill kväll helt enkelt.

 

Pussssss ;*** ♥♥♥

Av Elin - 8 september 2013 09:40

Det blev ingen haul igår för jag var jätte trött + att jag är ganska förkyld. Så det kommer det kommer nog ingen haul alls. Men det var för jag inte orkade för jag var jätte trött. Var så trött att jag gick och lade mig klockan 8. Men idag mår jag mycket bättre än igår så det kommer nog upp ett inlägg senare. Men när jag var och shoppade handlade jag inne på cubus och gina tricot så ni vet det.


Inlägg kommer nog senare, ha en bra förmiddag!

Av Elin - 7 september 2013 07:39

Ja nu är det morgon och jag vaknade jätte tidigt av att det ljust! Kl 6.45 vaknade jag. Tröttsamt. Och självklart kunde jag inte somna om så då grejade jag med mobilen ett tag. Sen orka jag inte göra det mer så då körde jag plankan i 30 sekunder. Jupp så det var min start på dagen. Men idag ska jag på kalas hos min morfar och så ska vi kanske åka och handla nya byxor till mig och min lillasyster.

Så det kanske kommer upp en "byx-haul" senare! Håll utkik!

Av Elin - 6 september 2013 14:17

1. Älskar ananas.

2. Kan spela/göra the cup song.

3. Om jag använder hårspray och intte borstar håret efter blir det korvigt.

4. Gillar kepsar med platt skärm.

5. Favotirämne i skolan är teknik, bild, träslöjd.

6. Vill pierca mig i tungan, näsan och naveln.

7. Coca cola in my ♥

8. Har hål i öronen.

9. Tycker om att spela the sims 3.

10. Jag fyller 12 år den 15 februari 2014.

11. Är 161,5 cm lång.

12. Vill ha rällstandställning för jag tycker det är skitnsyggt!

13. Äger en ostämmd gitarr.

14. Är brunett/blond med mörkbruna ögon.

15. Skostorlek: 39

16. Jag är inte världens normalaste människa.

17. Kär....

18. Cyklar till skolan nästan varje dag.

19. Jag tycker om att ta spruta. (?)

20. Jag äger 1 par converse. Mörkblå.

21. Har skilda föräldrar.

22. Ska flytta till min mammas kille (eller vad man nu kan säga) nu i september.

23. Vill resa till New York, Spanien, England (London) och Irland.

24. Gillar att måla hår.

25. Ska till Gekås Ullared 17 september.

26. Har en väldigt blandad klädstil.

27. Älskar stora udda örhängen.

28. Går i 5:an men har 6:ans mattebok.

29. Gillar Hello Kitty.

30. Ska försöka få betyg A i alla ämnen.



Det var 30 saker ni (kanske) inte visste om mig! Hoppas ni tycker om den så blir det väll ett inlägg senare ikväll kanske.

Av Elin - 5 september 2013 19:41

Nej nej nej!!!!! Nu när jag skulle spara 30 saker ni kanske inte visste om mig sluta internetet funka! Så bu skriver jag detta på mobilen men det andra kommer inte komma upp idag för det blir jobbigt att sitta och skriva om det speciellt på mobilen! Jag är jätteledsen :( Hoppas internetet funkar imorn så jag kan skriva om det!
Men hoppas ni har det bra så ses vi imorn!

Av Elin - 4 september 2013 19:48

Idag har varit en asgrymmmmmm dag! Jag är typ kär i en kille i klassen under mig alltså 4:an och eftersom jag var med min kompis som brukar va med honom så har jag pratat med honom jätte mycket! Det är så skönt att äntligen kunna prata med honom.
Men det finns ju alltid en dålig sak som händer och idag var det att min halvsystrar ringde till honom och sa att jag gillar honom! Undra vad han kommer säga imorn till mig..?
Aja vi får väll hoppas på nåt bra.
Idag har jag även fått ganska ont i halsen och har blivit tät i näsan. Men det går över snart får vi tro.
Och det där 30 saker ni kanske inte visste om mig kommer inte upp idag heller! Sorry.. Men jag kommer tyvärr inte på dom 2 sista sakerna. Men imorn kommer det! Det kommer jag lovar lovar lovar er!!!!

Sov gott!

Av Elin - 4 september 2013 06:56

Nu ska jag strax till skolan men först ska jag äta frukost och borsta tänderna ;) Men som ni ser blev det ingen 50 saker ni kanske inte visste om mig igår men jag har ändrat så det är 30 istället för 50 så den ska komma upp ikväll! Jag lovar er!

Hoppas ni får en bra dag! <3

Presentation


Haii xx.

Chips, nom, nom, nom.

Instagram (fanpage)

Instagram

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik

RSS

Finger Peace Sign

♥ ♥ ♥


Ovido - Quiz & Flashcards