♥ Cookies ♥

Alla inlägg under oktober 2013

Av Elin - 30 oktober 2013 17:22

Jaa du. Idag har vart en chill dag. Börja dagen med lite flingor till frukost som ledde till städning i hela rummet. Japp. Det blev mycket fräshare nu när jag städat. Mycket mysigare. Och sen gick jag och en av mina kompisar på promenad, gissa vad vi såg då? Jo en regnbåge!


 

Jätte fiiiin! ♥

Nu ikväll blir det lite data och tv. Imorn får nog jag pärla färdigt en pärlplatta (kan lägga upp bild på den när den är klar) och måla lite och så. Fast nu är jag lite arg för bara hälften av hörlurarna funkar om man ska säga så.    Grrrrr. Jobbigt. Fast dom fixar väll sig själva får jag hoppas (?) Men igår vad jag med en kompis och då sminka jag henne. ♥ Blev väldigt nöjd. Hon tyckte inte hon passa så bra i det men jag tyckte hon blev skit-snygg i det!!

 

Very beautiful ♥

Jaaoo hoppas det blir mat snart jag är ashungrig!

Ses imorn.

Av Elin - 29 oktober 2013 10:08

 

Jaaoo Jag målade igår. Jag målade då Niall från One Direction (ofc lixom ;**). Och jag blev väldigt nöjd. Jag kunde gjort lite bättre men skit samma!

Här är då bilden jag målade av:

 

Ganska likt ändå    Och jag valde måla med bara blyerts för jag tycker det är svårare att skugga med färgpennor. Men blev nöjd och det är la det viktigaste.   

Av Elin - 28 oktober 2013 19:54

Japp nu är det bara 2 månader kvar till jul!! Jag har redan börjat fila på önskelistan.

I år ser den ut såhär:

 

Japp    Fast den är ju såklart inte klar ÄN. ♥ Jag ska självklart lägga till One Direction BILJETTER (!!!) till deras konserter 13-14 juni! (Mamma läääääs detta!) Så...Jag hoppas ju mest på 1D biljetterna! Sen nr 2 är nog skytop skorna ♥ I'm in LOVE with that shoes! 3 är la..1D parfymen. 4 är nog boyfriend jeansen sen är nog superhjälte t-shirt:a. Dom är ju så sjuuuuukt snygga!! 

Skulle ni oxå vilja lägga till det på eran önskelista är det ju bara kolla på grejerna för jag har skrivit vad det är för nåt, var det kommer ifrån och hur mycket det kostar. Fast det var ju mest för att mina föräldrar och släkt osv... skulle veta det.   Jaoo ♥ 

Godnatt ♥

Av Elin - 22 oktober 2013 07:15

Av Elin - 8 oktober 2013 20:06

 

Av Elin - 8 oktober 2013 20:00

Nu äre ny vecka! Hoppas den blir bra den med. Men i helgen så cyklade jag och mina halvsyskon typ 2 mil och sen gick nästan hela familjen en tipsrunda på 3 km. Idrottshelg :D Men det är så skönt för jag har inte haft nån träningsverk. Jag känner att jag aldrig har nåt att berätta om i mina inlägg men jag ska försöka nu i veckan att få med allt om dagen dag för dag så inläggen blir men intressanta. MER BIlDER! WOOP WoOP. Jaoo nu blir det lite datastund och sen läggdags. Yup. Ses imon'

;p

Av Elin - 4 oktober 2013 14:57

Idag har vart en bra dag! Har vart hos skolsköterskan och där mätte, vägde och kolla synen. Hon kollade även min rygg och den var lite sne ;( Aja den ska nog rätta till sig. Men i helgen blir det inga inlägg för jag är med mina låtsassyskon då så jag hinner inte det. Det blir ett kort inlägg den här gången men jag har inget att säga. PUSS ;**

 

Av Elin - 3 oktober 2013 20:31

Nu sitter jag här efter en lång dag i skolan och en lång eftermiddag med kompisar. Har oxå vart inne i stan och köpt mjölk åt min pappa. Jupp. Kommer inte på så mycket mer... Juste! Vi har ju glos-prov i engelska imorn så vi får hoppas att det går skitbra! Ska nog träna lite sen..Har oxå tabell förör på gångertabellen 11-12. Kommer dööö! AHHHHH. Jaja.....Nu sitter jag och kollar på Linn Ahlborg när hon kör no mirror make up challenge. Ingen bild idag för jag hinner inte. Men PUSS PUSS ;

Presentation


Haii xx.

Chips, nom, nom, nom.

Instagram (fanpage)

Instagram

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik

RSS

Finger Peace Sign

♥ ♥ ♥


Ovido - Quiz & Flashcards