♥ Cookies ♥

Alla inlägg den 20 augusti 2013

Av Elin - 20 augusti 2013 15:22

Som sagt var det första dagen i 5:an idag! 


Det ända vi gjorde var typ leka lekar, måla sitt namn på en pusselbit + det man tycker om, få infromation och lära känna varandra. För det började 2 stycken nya i min klass som heter Filip och Hugo tror jag det var. Och föraa terminen var det 2 klassrum. En med fyrer och en med 5-6:r men i år går vi 4-5-6:r så jag fick inte gå med alla mina kompisar. Men jag frågade Fang (en kompis i andra klassen, tjej) hur det var i deras klassrum och då sa hon att det var högljudt och pratigt hela tiden och jag är ganska glad att inte gå i den klassen för jag känner mig mycket bekvämare  i min klass för det var lungt, inte så pratigt och så!

Så jag är jätte nöjd. Jag hann inte ta några bilder men jag kan lägga upp ett inlägg imorn på min pusselbit som jag målade på! Det blir nog bra ska ni se... :D

Snart tänkte jag nog ut och jogga lite. Först måste jag fixa lite sån där ''dunk'' musik eller vad man ska säga så det går lite enklare för om man lyssnar på typ ja nån långsam låt får man inte upp det tempot man vill va i. Förstås om man vill va i det tempot så får man väll det.. Men ja så nu får jag väll leta reda på lite låtar att jogga till så ses vi senare!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Haii xx.

Chips, nom, nom, nom.

Instagram (fanpage)

Instagram

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2013 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik

RSS

Finger Peace Sign

♥ ♥ ♥


Ovido - Quiz & Flashcards