♥ Cookies ♥

Alla inlägg den 17 augusti 2013

Av Elin - 17 augusti 2013 22:08

Nu är det kvällen som sagt! Ledsen att det inte blir intressantare inlägg men jag kommer inte på nåt at skriva om för jag gör typ inget mer än att slappa, sova, äta, gå på toa.. Men imorn ska jag försöka hitta på nåt kul! På måndag ska jag nog åka in mot "stan" och shoppa lite. Ja..eller kanske imorn, jag vet inte det än.. Jag tänkte oxå redigera om bloggen lite grann. Typ ny header, textstil, profilen och lite sånt, you know. Men nu tänkte jag nog läsa lite. Ni som har besökt bloggen är bara bäst! Jag gjorde bloggen igår och samma dag jag jag gjorde den hade jag redan 5 läsare! Haha inte så mycket men det är helt sjukt eftersom jag gjorde den samma dag! Och om ni orkar kan ni ju dela bloggens adress och berätta för vänner och ja! Vad som helst! Tack så mycket till ni som har gjort det! Jag kommer inte på så mycket mer att säga men Godnatt!

(Jag är inte så bred det är bara tröjan som är lite pösig!) Tröja: Gekås Ullared
Linne: Kapahl
(Nej jag hade inga byxor på mig för jag tog bilden precis efter jag hade tagit av mig dom så jag drog bara ner tröjan ;) )

Av Elin - 17 augusti 2013 09:08

Nu är det morgon och jag har gjort mig iordning och lite sånt...Sen tror jag jag ska åka till Skara med pappa för att hämta min lillasyster för hon har sovit hos min farmor i natt. Men nu ska jag väll typ kolla runt på datan och sen kanske ut med våran hund. Det blir nog en ganska chill dag idag!   Haha.. Såå jaa..Det kommer väll nåt mer inlägg senare idag..

Och juste! I första inlägget sa jag ju det där om att kommentera en fråga och lite sånt. Ni får oxå önska vad jag ska skriva om och lite idér till mina första videos som kommer senare i höst. Så jag får lite att skriva om och så blir det ju roligare för er! Så önska påå!!   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Haii xx.

Chips, nom, nom, nom.

Instagram (fanpage)

Instagram

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2013 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik

RSS

Finger Peace Sign

♥ ♥ ♥


Ovido - Quiz & Flashcards