♥ Cookies ♥

Alla inlägg den 15 september 2014

Av Elin - 15 september 2014 19:32

Min nya bloggs adress är: www.gustafssonelin.blogggplatsen.se


Det blev ingen ny bloggportal. Jag försökte mig på nattstad, blogg.se, finest, osv men det blev bara skit allt ihop så jag stannar nog på bloggplatsen. Här är allt enkelt och jag fattar i alla fall hur man ska göra. 


Ni kan komma till mig blogg genom att trycka HÄR.


Ses på min nya blogg :)

Av Elin - 15 september 2014 15:50

Jag tror faktist att jag ska byta bloggportal idag eller denna veckan. Jag vill liksom testa något nytt och fräsha upp det lite. Jag får inte min blogg osm jag vill ha den och då ska jag testa något nytt. Men denna bloggen kommer fortfarande att finnas kvar ifall jag skulle ändra mig sen.


Japp, men nu ska jag städa klart mitt rum som jag började med igår och sen ska jag göra lite matte-läxa. 


Juste! Nu har jag även färgat mitt hår svart/super uper mörkblått och jag blev väldigt nöjd. Jag själv tycker att jag passar i det men endel tycker inte det. Men det skiter jag fullständigt i! F'ck you haters :)


Ses senare, antingen på min nya blogg eller på min nuvarande. ♥


 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Haii xx.

Chips, nom, nom, nom.

Instagram (fanpage)

Instagram

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014
>>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik

RSS

Finger Peace Sign

♥ ♥ ♥


Ovido - Quiz & Flashcards