♥ Cookies ♥

Alla inlägg den 17 augusti 2014

Av Elin - 17 augusti 2014 19:47

Okej, nu tänkte jag gör ett ''5 saker jag stör mig på'' inlägg så jag kör igång :)


1. När folk smaskar högt. Alltså alla samskar ju egentligen men när man smaskar svin högt så man typ hör salivet skvalpa runt i munnen. hahah omg förlåt..

2. När min dator dampar sönder. Asså, seriöst DAMPAR sönder. Laggar såfort man klickar på något, ja ni vet.

3. Typ om man tittar på en video och så den som är på videon filmar typ 5 cm ifrån ansiktet. ÅÅh det är så störande.

4. Ibland när människor säger fortkortningar irl. T ex vsg, tbx, brb mm. 

5. Man kan gå in på t ex instagram och söka på typ en som lägger ut bilder på deras teckingar eller vad som helst. Sen så ser man att det står ''Self harmed'' i deras biografi. Jag tycker det är sjukt störande. Jag vill liksom inte veta om den personen skadar sig själv eller inte. 


Japp, det var 5 saker jag stör mig på, vet inte om det är så jätte intressant men jag kom inte på något bättre att skriva.


Bye ;**

 

Presentation


Haii xx.

Chips, nom, nom, nom.

Instagram (fanpage)

Instagram

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik

RSS

Finger Peace Sign

♥ ♥ ♥


Ovido - Quiz & Flashcards